فری لانسنگ کیا ہے؟

آج  کی کاروباری دنیا میں فری لانسنگ کا بہت اہم کردار ہے۔ کیونکہ آجرEmployers) (اپنے کاروبار کو برقرار رکھنے اور بڑھانے کے لیے فری لانسرزپربہت  زیادہ انحصار کرتے ہیں۔ فری لانسنگ پوری دنیا میں انتہائی مقبول ہو رہی ہے ، جو لوگ اس نئے کام کے طریقے سے واقف نہیں ہیں وہ پوچھتے ہیں کہ فری لانسنگ کیا ہے؟ آئیے اس پر تفصیل سے بات کرتے ہیں۔

فری لانسر ز ایسے لوگ ہوتے ہیں جو خوداپنی ملازمت کرتے ہیں۔ وہ  کسی دوسرےآجر کے لیے 5 سے 9 تک، اور پیر سے ہفتہ تک کام نہیں کرتے۔ وہ موجودہ عمومی ہجوم سے مختلف ہیں۔ ۔ فری لانسرز کبھی بھی صرف ایک کام پر قائم نہیں رہتے۔ وہ کنٹریکٹ پر نوکریاں تلاش کرتے ہیں ، کلائنٹ کو ان کی خدمات حاصل کرنے پر راضی کرتے ہیں اور ایک بار جب وہ کام کر لیتے ہیں تو انہیں تنخواہ مل جاتی ہے اور وہ اگلی کنٹریکٹ والی نوکری میں چلے جاتے ہیں۔

فری لانس کی تعریف

آئیے ایک فری لانس کی تعریف پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔

ایک فری لانسر متعدد گاہکوں کو خدمات پیش کرتا ہے۔فری لانسر اپنا باس خود ہوتا ہے۔ ایک فری لانسر اپنا سروس مینو ،  اور اُجرت خود طے کرتا ہے ااور  اپنی مرضی کے کلائنٹ کی مارکیٹ کو نشانہ بناتا ہے۔ یہ صرف ایک افسانہ ہے کہ ایک فری لانسر سے مراد وہ لوگ ہیں جو مفت میں کام کرتے ہیں۔ بہت سے معاملات میں ، فری لانسرز اپنے دفتر کے میں بیٹھ کر کام کرنے والوں  سے زیادہ کماتے ہیں۔ فری لانسرز اپنے اوقات مقرر کرنے کے لیے آزاد ہوتے ہیں۔ وہ اپنی پسند کے منصوبوں پر کل وقتی یا جزوقتی کام کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ فری لانسرز آزاد ٹھیکیداروں کی طرح کام کرتے ہیں۔

فری لانسرز کے لیے کام کا تسلسل مختلف ہو سکتا ہے۔ کچھ فری لانس ایک ہی کلائنٹس کے ساتھ کئی سالوں سے کام کر سکتے ہیں اور کچھ صرف ایک پروجیکٹ کے لیے فری لانس کر سکتے ہیں۔ فری لانسنگ کی دنیا میں ، ایک ایسی کمیونٹی بنانا آسان ہے جو پروفیشنل نیٹ ورک سے کہیں زیادہ ہے۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں فری لانسرز اپنے علم ، وسائل اور حوصلہ افزائی دوسرے فری لانسرز کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں۔

مزید پڑھیں

Leave a Comment